Napi Kapcsolat

2008.07.22. 17:05

Munkám során sokszor belekeveredek olyan ügyekbe, amiket csak a felettes vezetésével és segítségével tudok megoldani, ami persze nekem is baromi jó tud lenni, mivel tanulhatok belőle egy csomót, és nekem is sokkal jobb lesz. Ennek előmozdítására létezik a Cégnél egy olyan intérmény, amit Napi Kapcsolatnak nevezünk, ezáltal elősegítve a kapcsolattartást, hogy minden este beszélünk a Boss-szal, mert az nekünk is baromi jó.

Előfordulhatnak helyzetek, amikor viszont ez átmegy baszogatásba, vagy csak én érzem annak. Tegyük fel vizsgaidőszakod van. Nemsokmindent tudsz csinálni, mivel már a végefele vagy, és van még három vizsgád, és tanulnál rá, mint a vadszamár, hogy azé' valami csak sikerüljön. Egész nap tanulsz, erre kora délután felhív a főnök, hogy na, mit tárgyaltam ma? Ööö, tárgyaltam a két léggyel, ami berepült a szobámba, és agyoncsaptam őket, szal ez nem lesz egy tartós kapcsolat, szerintem ők nem veszik igénybe a szolgáltatásaimat. Mire elkezdi nekem a szent szöveget, hogy azért napi egykét tárgyalás csak belefér, mégha lazításként is. Aham, persze, 3 UVval magam előtt, úgyis azt mondta a Reisz Andris két verés között, hogy nagy az UV sugárzás veszélye. Megyek vissza, tanulok tovább. Este 10 fele, amikor az ember agyi idegpályái már feladják a folyamatos forma 1-et, megint csönög a telefonocska. És ki hív megint? Eltaláltad! A főnököm, hogy na tárgyaltam -e délután? Ufffffff. Aham, meg amit Móricka körülrajzol. Ki, bakker, ne nyaljalak? Megmondtam, hogy hagyjál békén egy ideig, mert most vizsgáim vannak!!!

És ez így megy napról napra, három héten keresztül...

A bejegyzés trackback címe:

https://buma.blog.hu/api/trackback/id/tr98580296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása