Napokban egyik reggel fél kilenckor, kikászálódva az ágyból, átélve a születés fájdalmát, amint épp haladok az evoluviós fán egyre felfele, valahol még az egysejtűek szintjén megrekedve benyomtam a gépemet, hogy így kora hajnalban megnézem az emiljeimet a következő hatalmas hirdetésnek látszó tárgy (namost ezt abban az állapotomban egy papucsállatka és egy zöld szemesostoros között nem tudtam helyből megállapítani) veri ki az épp nyíladozni akaró szemeimet egy: "mi már látjuk barátnőd arcán az elégedett mosolyt"- Istenem, mit csináltam tegnap éjjel? -és egy óvatos mozdulattal visszanéztem az ágyam fele, hogy esetleg nem fekszik -e épp ott az a személy, akiről írnak. Továbbolvasva felmerült bennem pár dolog (beleértve az előző napi utolsó szendvicset is, amit kb este 11 körül nyomtam le), és helyből az jutott eszembe, hogy igazán megmondhatnák nekem is, hogy ki az a barátnőm, aki baromira mosolyog, mint a tejbetök. Ezek után a levél közepére érve látom, hogy hát szőrtelenítést ajánlanak, és mellé free egy másik testrész- ezek is jól megtaláltak, mivel szőrtelen a hátam...így bakker én is tudok szőrteleníteni, plussz mellé legyantázom amit akarsz, hogy majd besz*rsz.

Ebből egy baromi jótanácsot tudok csak leszűrni, hogy soha nem nézzetek ébredés után reklámtartalmú leveleket, mert abbamarad a világ spermatermelése. Pont.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buma.blog.hu/api/trackback/id/tr21578642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása